Saturday, October 11, 2008

avondje Anathema

Vandaag de ochtend lekker met Tygo gerommeld, en toen Evi besloot om toch maar tot 10:30 te slapen in plaats van tot 11:30, besloot ik om voor dat ik ze naar opa en oma zou brengen voor een klein logeerpartijtje om even op de koffie te gaan bij Ivo en Annelies en hun twee prachtmeiden.

De kindjes naar opa en oma gebracht, daar heerlijk gelunched met broodjes en een lekker eitje, en toen snel door naar het werk. Daarna een paar uurtjes gewerkt, ik had een aantal afspraken buiten de deur, dus dat ging enorm snel voorbij. Snel naar huis, omkleden, en opmaken voor een lekker avondje van ons twee. Eerst lekker samen naar de Surinamer in Heerlen, daarna door naar Anathema in Biebob, Vosselaar. Helaas was de Surinamer failliet! Wat een tegenvaller.... Ik had me er erg op verheugd, maar was zo blij dat we wat tijd voor ons samen hadden dat ik het weer snel vergeten was. na het eten door naar belgiƫ, voor wederom een te gekke avond Anathema. Super concert, super sfeer, super setlist.... En daarna lekker blijven hangen, veel te laat geworden, maar heel gezellig.

Mijn vriendschap met Danny maakt deze avonden altijd heel bijzonder. helaaas zien we elkaar veel te weinig. Op deze concerten is er altijd een hele grote groep vaste mensen aanwezig, wat altijd gewoon heel erg gezellig is. Ik zie hen alleen maar daar, met sommigen heb ik af en toe wat mail of sms contact, maar het te gek om te zien hoe deze vaste schare aan fans er altijd gewoon is, en dat maakt dat concerten van Anathema gewoon een extra tintje hebben. Deze keer was Danny pas jarig geweest, en dan wordt er gebak geregeld door iedereen voor hem. Zo leuk! Vroeger gingen we een aantal dagen achter elkaar als ze in Nederland op tour zijn maar met twee kindjes is dat niet meer haalbaar, en geniet ik van 1 in plaats van 4 concerten.

2 comments:

Mireille said...

oh meis wat heerlijk! hoop dat jullie genoten hebben!.. maar zo ziet het er wel uit.

Anonymous said...

Wat fijn dat jullie op je vrije avondje samen heerlijk genoten hebben, wij mochten weer genieten van jullie lieve 2 schatten. Ook wij vinden het erg fijn, om op jullie kindjes te passen. Liefs van opa en omaxxxxxx