Wednesday, October 8, 2008

kleine muis wat ben je al groot



Kleine muis, wat ben je al groot.....

En wat een geluk dat je in een welvarend land geboren bent, waar je geen problemen zult kennen als honger en dorst, waar je als je ziek bent gewoon naar de dokter kunt gaan die je dan beter zal maken. Waar je velig zult zijn en geborgen, en ouders hebt die alles voor je doen, en altijd voor je zullen zorgen.

Kleine grote vent, wat ben je al groot...

Kijkend naar mijn twee prachtige kinderen realiseer ik me des te vaker wat een geluk ik heb, en hoe gemakkelijk het is om dit voor lief te nemen, terwijl het krijgen en hebben van kinderen voor veel mensen helemaal niet iets "gewoons" is in het leven.
Hopelijk kan ik ze ook bijbrengen dat er niet zo heel veel vanzelfsprekendheden zijn in het leven, dat je moet koesteren wat je hebt, en je vooral niet moet vergeten om te genieten.....
Ik kan niet wachten om te ontdekken wat er zich nog allemaal meer voor leuks, liefs, moois, ontroerends, op ons af zal gaan komen....

1 comment:

Anonymous said...

wat een schattige foto's van de lieve Evi en Tygo. je hebt het mooi verwoord Lotte, het is niet allemaal vanzelfsprekend, dat alles zó goed gaat. Vaak zijn we ook bevoorrechte mensen en zeker de kindjes, dat ze in jullie gezin geboren zijn, waar bijna alles in Liefde om de kindjes draait. geniet van hun, ze zijn Goud waard!!! Liefs en kusjes van opa harry en oma Sanientjexxxxxx