Wednesday, October 8, 2008

maandagmorgen



Maandagmorgen. Ik ben dan altijd vrij, en altijd zo om een uur of 10:00 komt mijn vader even langs. Heerlijk even spelen met de kinderen, even bijkletsen en koffie leuten. Heel vaak maak ik ook nog even van de gelegenheid gebruik om snel, zonder twee kinderen naar de supermarkt te rijden. Dat op zich is al een genot, want het is bijna niet te doen om met twee kinderen zo klein rustig naar de supermarkt te gaan, behalve als ik heel erg veel tijd heb. Als ik zou moeten gaat alles natuurlijk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar zonder kinderen boodschappen doen.
In de tussentijd speelt mijn pap dan met Tygo, want Evi ligt dan meestal in bed. Deze maandag had Tygo een nieuw spel, met de opbergbox van zijn auto's. Zo leuk...

1 comment:

Anonymous said...

Wat een feest, om ook opa Renee regelmatig te laten genieten met zijn kleinkindjes. wat gezellig om telkens nieuwe dingen in de kindjes teontdekken. geniet volop lieve Lotte en Ralph, want dit zijn Unieke jaren, die eigenlijk véél te snel voorbijgaan. Schattige foto's hoor.
Liefs en dikke kus voor allemaal van opa Harry en oma Sanientjexxxxxxx