Wednesday, October 1, 2008

ken je dat?

Ken je dat, zo van die dagen dat alles mis gaat, en je het liefst met je hoofd onder de dekens wil wegkruipen? Zo'n dag had ik vandaag. Niet te vergelijken met echt verdriet, echt leed, maar gewoon een stomme dag....
Begon vanmorgen met een van "mijn" jongeren naar het ziekenhuis te brengen....vergeet mijn ik-moet-naar-een-receptie-tas waar dus make-up en andere kleren in zaten..
Verrij me naar het adres waar ze woont, terwijl ik zit te bellen hoe ik moet rijden piept mijn telefoon dat de accu leeg is....Gelukkig nog net gevonden. rij op weg naar het ziekenhuis de verkeerde autobaan op, waardoor ik VOL maar dan ook VOL in de file's rij.....Veel te laat in het ziekenhuis aangekomen natuurlijk, maar was niet zo erg, we moesten toch
2 uur wachten....kom ik er achter dat ik alleen kleingeld bij me heb. €4.30 om precies te zijn. Ik uitrekenen (niet mijn beste eigenschap maar dat terzijde), goed, als parkeren €1.50 per uur kost, dan kan ik tot 11:00 daar blijven, anders heb ik geen parkeergeld genoeg. Kom ik netjes om 11:00 aan bij de betaal automaat. Kaartje er in. Lees: €6.00!!!!!!! Nee he? Terug naar binnen om van vriendje van meisje geld te lenen. Steek kaartje er in. Lees: €7.50!!!! GO*&%O(((*&&^^^&^)))__!!!!!!!
Na een half uur rennen door het ziekenhuis, van de parkeergarage tot aan de Spoedeisende hulp en na bij 6 mensen vragen wat ik moest, en dat die me dan doorsturen naar loket weetikwat heeft een aardige portier voor mij de slagboom opengedaan zonder dat ik hoefde te betalen...zucht. En toen moest mijn dag nog beginnen zeg maar. Zucht.

2 comments:

Anonymous said...

Klinkt bekend, wat vervelend voor je, zeker, als je het zo goed bedoelt. Maar dan zie je maar weer dat er gelukkig ook nog fijne begripvolle mensen op deze aardbodem rondlopen. Hopelijk alles goed afgelopen Charlotte.
bewaar je rust, het komt allemaal toch goed hoor!!! Liefs ikkexxxxxxx

Anonymous said...

Kom hier zomaar al dwalend terecht! En ik herken het zeker, al is het wel wat veel voor op één dag zo bij elkaar! Vandaag kon ik voor de tweede keer naar de supermarkt, aardappels vergeten...ik bedacht me dat ik het waarschijnlijk nooit leer :(