Sunday, February 1, 2009

ben ge foto-tagged

Door Mireille ben ik net getagged. ge fototagged wel te verstaan.
regels zijn: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer. Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto. Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.

Hartstikke leuk dus.

Dit is dus de 6e foto van de 6e maand. Van juni dus. Ik vind deze foto heel erg mooi, we waren hier met zjin allen bij Yigal en Sharon op bezoek in Haarlem, en bezochten daar een kinderboerderij. Er waren schommels, en ik heb een zwak voor schommels. Deze foto heeft Yigal genomen van ver, en ik had het niet in de gaten. Het is een heerlijk moment van mijn meisje en mij, ik kan met het moment nog helder voor de geest halen, ik genoot!

de volgende mensen tag ik bij deze: Francine (www.stukjebijbeetje.blogspot.com), Ingeborg (www.heavensentscrapbooking.blogspot.com), en Winny (www.vivimosenmexico.blogspot.com) (ik ben niet zo van de linkjes, dus dan maar zo)

3 comments:

Anonymous said...

proficiat Charlotte. Wat gezellig en een hele mooie foto. dacht eigenlijk, dat het Tygo was. Hoe is het mogelijk zulke gelijkenis. Hopelijk gaat het je een beetje beter en ralph ook. Liefs en kus.
Jeanninexxxxxxx

Mireille said...

wat een super leuke foto!
wat een heerlijk moment..
in haarlem??
huh??
ik mis weer eens wat.. zou het het eeuwige gat in mijn brein zijn??
*grijns*

Ingeborg Dijkstra- Verbeek said...

Hoi Charlot ... ik las je berichtje vandaag pas ... ik zal mijn blog zo bijwerken en mijn foto plaatsen :-) ...

Ingeborg.