Thursday, February 12, 2009

valt zo mijn dag in het water....

Vanochtend druk druk druk....
met de kinderen de lege flessen en potten naar de glasbak gebracht, brieven gepost, stof gezogen, afwasmachine in en uit......
om 12:00 zouden we in theorie moeten eten, dan kindjes naar Kinderdagverblijf, belangrijke afspraak met mijn loopbaancoach, en dan werken tot 22:00....
De kink in de kabel kwam toen mijn kleine man vanuit het niets vreselijk begon met spugen....arm schaap, ligt al in bed om 11:30, want zijn ogen draaiden weg van de moeheid en ziek zijn. Ik heb hem getemperatuurd, maar had niks...we zien het wel wat komen gaat. Zucht.
Nu dus niet kinderdagverblijf, geen afspraak, en mijn dienst een paar uurtjes later en Ralph een paar uurtjes eerder naar huis.
Tja.

1 comment:

Anonymous said...

Wat vervelend lieverd. Hoe is het nu met de lieve Tygo? ja kindjes zijn zó ziek en knappen dan ook wel weer snel op hopen we. Tot morgen liefs en van harte beterschap gewenst. Dikke kus van opa en omaxxxxxxxxx