Saturday, February 28, 2009

met de pot mee...


Vandaag was het dan echt zover. Ik had de kindjes opgehaald bij het kinderdagverblijf, en ze was nog niet zo lang wakker. Normaal ligt ze dan in bed als we eten, of ze is net al zo lang wakker dat ze al gegeten heeft, omdat ze echt erge honger had. maar vandaag hield ze het vol tot ik klaar met koken was, en kon ze voor het eerst met Tygo en mij met de pot mee eten. Papa was de laatste voorbereidingen aan het doen voor haar verjaardag, dus die was er helaas niet bij...

Heerlijk vond ze het...gebakken aardappeltjes met spercieboontjes. vlees durfde ik nog niet goed aan, maar dat komt vanzelf wel...Ze heeft heerlijk gesmikkeld, en at meer dan Tygo...

1 comment:

Anonymous said...

Wat wordt jij al een groot meisje Evi!! lekker hè wat door mama of papa gekookt wordt, smaakt zeker véél lekkerder voor jou, als een potje. Smul maar lekker samen met Tygo, dat is best gezellig en erg lekker denk ik.. Wat vliegt een jaar toch supersnel voorbij. geniet van vele fijne momenten Lotte en Ralph!!!!het blijft zó bijzonder.
Liefs oma sanientjexxxxx