Saturday, February 21, 2009

waaghals Evi

Regelmatig vind ik haar in een soortgelijke situatie. ze is hier zelf op geklommen, en het zweet breekt me uit als ik haar zo zie. Ze is nog helemaal niet zo heel erg "stabiel", ze kan nog niet zelf van staan naar zitten, en kiept dan regelmatig om, een harde "bonk" als gevolg en tranen. Ik was zelf net zo vroeger, daar ben ik dan misschien wel het meest bang voor.....
De stoeltjes hebben we maar op een andere plek gezet, dan wordt het haar in ieder geval niet zo heel erg gemakkelijk gemaakt. Maar toch.....

1 comment:

Anonymous said...

Lieve schat. Met vallen en opstaan leer ik lopen, maar ik kan je angst en bezorgdheid helemaal met je delen. Meestal gaat het goed, daar moet je proberen op te vertrouwen lieverd!!! Je hebt nu eenmaal een ondernemende dochter.Dikke kus voor de schatten van opa en omaxxxxxxxx