Saturday, February 14, 2009

het is zover!!!


het is zover!!!! Eindelijk!!!! Tygo heeft voor de aller-aller-aller-eerste keer een plasje op het potje gedaan!! En een flinke ook mag ik wel zeggen!!
De hele week heb ik samen met hem bij het potje gezeten, terwijl hij er soms wel 25 minuten op zat zonder wat te doen.....
Man, wat was ik enorm trots!!! Ik dacht eerst dat er niks gebeurd was, en wilde hem van het potje halen om een luier om te doen. Ik zei nog tegen hem dat we het morgen gewoon weer gingen proberen. En toen had hij zomaar ineens een plas gedaan!!!
Ik heb gelijk een lijst met stikkers gemaakt, kan hij een auto verdienen. Vanavond heeft hij er gelijk ook eentje gekregen, dat had ik hem 4 dagen geleden namelijk beloofd.
Man, wat ben ik trots!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hoera Hoera, wat geweldig Tygo!!!!
Dit is toch wel super mannetje!! Wat wordt je toch al een grote kerel, oma is helemaal blij en trots met jullie mee!!! Goed Gedaan lieve schat.
Liefs en dikke kus van opa en omaxxxxxxxx

Mireille said...

jeetje meis wat een MIJLPAAL!!!
gigantisch!!
stickers... toch beter dan blauwe lollies denk ik ;)