Sunday, January 10, 2010

Circus met Bosse

In december was Circus Rens in Heerlen. We gingen met Tygo's vriendje Bosse en zijn mama, en we hebben er een grote jongens uitje van gemaakt, met fout eten vooraf, heel laat in bed, en heel veel quality time met mijn grote zoon. Evi bleef slapen bij opa en oma.
Beide jongens waren zo hyper van het circus dat ze 3 frieten gegeten hebben en eens geroken hebben aan de kip van de KFC. Een ijsje wilden ze dan wel weer. Ik vond het allemaal prima, ik genoot alleen maar.
Ik was in de veronderstelling dat er 3 halve hanen en wij vieren naar het cirus zouden gaan, maar niets bleek minder waar, het was er onwaarschijnlijk druk. Ik heb te veel geld betaald voor een circus-ding-met-draaiende-lampjes, maar ook dat maakte me niet uit. En uiteindelijk was de voorstelling van 19:00 tot 21:30 iets te lang voor mijn manneke van 3,5 jaar oud, en heeft dat veel te dure dingetje hem wel zo af kunnen leiden dat ik het ook nog leuk vond.

De verassing van de avond was voor mij dat hij zomaar uit zichzelf op een van de kleine pony's wilde rijden, en dat ook nog echt deed. Ik was zo trots op hem!

1 comment:

Anonymous said...

wat ontzettend gezellig, om de twee mama's samen met hun stoere zonen naar het circus te zien gaan en intens te genieten, eerst van gezellig eten, met de nodige spanning voor het circus en dan de lieve Tygo te zien rijden heel trots op het paard!!! Wat gaaf. Zo te zien hebben jullie samen best een gezellige avond gehad en dat was de bedoeling denk ik. Leuk ook Bosse weer te zien op de foto met zijn lieve mama.
Wel vermoeiend voor de boys, maar zeker erg fijn geweest.
Liefs oma Sanientjexxxx