Sunday, January 10, 2010

new Ink....




Ook nog gedaan aan het eind van het jaar.....
Mijn nieuwe tatoo.......
Nog niet helemaal klaar, de tribal die erin zit wordt begin februari nog een over gedaan, en dan is het pas echt helemaal af (denk ik...for now....)
Markus heeft dit prachtige staaltje tatoeren gezet, en denk je eraan om je te laten tatoeren, en je woont in het zuiden des lands....hier is hij te vinden:
info@tattoomarkus.com - 06 15500 203
Hij heeft het voor elkaar gekregen om precies te tekeken wat ik in mijn hoofd had. Die zwarte tribal stond er al op, de bloemen zijn er omheen gekomen. Ik ben er echt meer dan tevreden over...

2 comments:

Mireille said...

weet je.. en toch krijg ik pijn als ik het zie.. zo een onderbuik gevoel..

Anonymous said...

Zo te zien ben jij erg blij met je nieuwe tattoo. Het ziet er al wat rustiger en vriendelijker uit. Maar smaken verschillen, maar als jij er blij en gelukkig mee bent is dat het belangrijkste.Liefs Jeannine.