Sunday, January 10, 2010

sneeuw!!!

Er is al heel veel sneeuw gevallen dit jaar. Echt heel erg veel. In november viel het eerste pak al, we zijn onderhand toe aan ons derde volgens mij. En it ain't over yet.
Tygo vind het prachtig, maar dan ook weer niet zo prachtig dat hij de hele tijd vraagt of ie naar buiten kan. En das maar goed ook want Evi vind er helemaal niks aan. Die vind het maar koud, en huilt zodra ze de eerste tekenen van koude tenen voelt. En aangezien dat these days heel snel is, vind ze er al snel niks meer aan.

Dus ga ik zo vaak als kan met Tygo alleen naar buiten. Dan spelen we wat, en dan moeten de auto's sneeuwvrij, en hij maakt "pootjes".


Vandaag hebben we Evi in bed gelegd en zijn Ralph en ik samen met Tygo naar buiten gegaan om samen te sleeën hier voor de deur. Eerst wilde hij niet, hij wilde echt niet sleeën, en vond het pas weer leuk toen ik ontzettend op mijn gezicht ging. Tja. En daarna vond ie het echt geweldig, en kregen we hem met moeite weer naar binnen. Zoals het hoort.




2 comments:

Mireille said...

helemaal geweldig.. deze foto's!!
arme Evi!
misschien toch mini UGGS?
=D

Anonymous said...

Heerlijk voor de kindjes en papa en mama, om zo overvloedig te kunnen genieten van vaak lang verwachte sneeuwpret. Voor Tygo al super en Evi moet misschien nog even wennen aan de witte wereld aan haar voetjes.Wat schattig, dat Tygo nu het spelen op de slee al zo fijn vindt. Jullie zien maar alles komt met geduld en tijd. Geniet volop samen, dit is echt feest voor jong en oud.
Liefs en doe rustigaan, alles komt goed hoor!!! Kus opa en omaxxxx